Tuesday 19 June 2012

Main kaler-kaler


Recently belikan Muhammad Falah pencil colour.. Kononnya nak biar dia belajar mewarna and ajar dia pasal warna. Mula-mula dia ikut je, last2 dia conteng2 sampai dinding-dinding sekali.... Sabar je laaa...

Tekun kan?? Suka dia main kaler-kaler. Err abaikan background bersepah tu ye.


selepas 10 minit...

Mula la dia main conteng-conteng... tak perasan dia siap conteng dinding jugak. Biasala kan, budak-budak. Dulu aku menconteng dinding lagiiiii dahsyat. Sayang, tak ambik gambar hasil seni aku tu..haha


Hasil main kaler-kaler bersama Falah. Ada la sikit-sikit aku yang kalerkan. Haha.
Pastu aku tampal sticker ni kat dinding nak cover kesan contengan anak bujang aku ni.


Husband aku cakap "mcm rumah orang india", sebab macam mural yang lukis2 tu. Ah lantaklah, nanti lama2 kopek je laaaa (alasan). Meja tulis dia pun alih ke tempat lain buat kali ke-28 (T_T)


Nampak tak merah-merah kat bawah bibir Falah? Bibir dia pun kering dan merah. Takut HFMD tu je, bahaya...Nasib baik doktor cakap takda apa-apa. Cuma faktor cuaca kering dan kena minum air banyak, dan kena apply pelembab.

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...