Thursday 24 May 2012

Jam


Hadiah harijadi tahun lepas yang aku belikan untuk husband aku serius dah rosak, siap tak bergerak dah. Sedihnyaaaa. Tu la, nak sangat yang tak pakai bateri. Dahla ganas, so beli jam apa-apa pun rosak jugakkkk. 

Yang tensionnya sikit-sikt nanti dia tanya "Pukul berapa?" 

Nasib baik tak tanya 'pukul berapa dato' harimau' Terus aku bertukar jadi harimau nanti. 

Jam ni nak betulkan kena pegi Jalan ape ntah kat KL tu.. kat Midvalley tu dia jual je, tak betulkan kalau rosak. Tak customer friendly ponnnn. Benci.


Aku memang tak boleh melaui hari2 seharian tanpa jam, macam tak lengkap je rasa hari tu. Pernah sekali tertinggal jam kat rumah mak, tapi aku tak ingat letak mana. Seksa betul masa tu pegi kerja takde jam. huu~~


Adekah jam tanpa bateri mmg lebih cepat rosak dari yg pakai bateri? Ataupun laki aku ni kena pakai jam yang semua tahan -gegaran, air, ketukan, serta amukan. hahaha. 

Sapa suruh rosakkan?

 ...........................................................................................................................
Okey, masuk ke bab yang lain pulak. Recently perasan yang pampers Falah macam dah muat2 je, dia dah pakai saiz XL dah. Kami dah pernah cuba biar dia tak pakai pampers lagi dan bagitahu "Nanti nak kencing ke berak bagitahu ok".
 
Tapi pesanan tu sia-sia je, sebab dia main buang je sesuka hati. Haha~~ Sebab dia tak pandai cakap lagi, mungkin. Ada tak tips lain nak ajar supaya dia tak pakai pampers lagi?
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...