Wednesday 30 May 2012

Zaman Lampau

Harini nak tukar template blog. Ade ke sesiapa kisah or perasan? Haha lantaklah yang penting aku dah tukar ke sesuatu yang baru....Sometimes benda yang sama je, bosan jugak kan. 


Harini tekak kering  tolong call potential students. Kelakar pun ade bila call dorang ni. Ada yang lelaki suara macam perempuan, ada yang masa call dia rupanya tengah register kat Insitut X.... Macam-macam la... Hehe tapi semuanya baik2 belaka, alhamdulillah semua berbudi bahasa. I loike. 


Masa tengah tengok2 gambar sambil call tu terjumpa balik gambar2 lama, rasa macam nak bunuh diri pun ade tengok gambar sendiri. Hew hew. 

Ni paling tak boleh blah. Masa matrikulasi. Kawan2 panggil aku Kak Long atau Bobo sebab aku pakai beg sandang jenama Bobo. "Jenama ke?" Haaa~ Pengsan....
 

Haritu ada jumpa salah sorang dr mereka, dan dia komen aku da tukar dari size S ke L. Cisss how dare you. Nasib baik aku bukan lagi slapper dan speaker. Zaman itu sudah berakhir. Bilik 009 tetap di hati. Haha bilik aku 138.. Aku pun pelik kenapa kitorang suka sangat bilik 009 tu. ;p

Kami bertiga sebilik memang menghurung bilik tu, HARI-HARI okkkkk. Kesian penghuni bilik tu. (Pae matrix, Ira dan Ija Chan). tapi ade kitorang kesah? Hahaha.



Bilik 429 Universiti Putra Malaysia (Kolej 12). Roommate lagi sorang Dd rasanya tiada sebab dia yang tukang ambik gambar. Aku sangat bernasib baik dr zaman matriks dan UPM semua roommate baik2, takde pun yang jahat mulut or pelik. Nampak mcm senior tak. Ade je yang percaya aku senior.  Aku memang x kecik ati. (T_T)

Motif latarbelakang poster F4?


Pae ade hias komputer dengan bunga2  lagi tak?
Dd  baca Sin Chan lagi tak? Tengok DVD tido lagi ke tak?
Esna ade lagikah baju supermanmu itu?


Masa praktikal. Yang tengah tu supervisor. Sampai sekarang dia dah macam abang sendiri dah. Lagi dua orang tu masih contact sekali sekala. Nasha and Lily. 


Awal tahun ni. Tapi masa ni baju ni masih longgar2, sekarang ni....dah makin ketat. Sekarang biarlah suami dan kawan2 di IMPERIA je dapat tengok aku yang semakin gemukssss. Rezeki dorang kan... 


Laki aku siap perli 


" Nanti Faizah gemuk mesti mcm kartun tu" 

Ada ke patotttttttttttt!!!!!!

7 comments:

  1. ahhahah.. mak atasinchi! kelakar la ko ni :P

    wahhh lupa dlu f4 sangat femesssss.. skang ni apa? tak terfollow sudahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mun-e sekarang ni kan K-pop. Tapi aku tak follow lak K-pop ni. Aku tahu Wondergirls je.

      Tiba2 terinagat member lelaki minat lagu nobody. hehe.

      Delete
  2. hahhaa motip diumpamakan dgn atasinchi tu :'D


    hehe tergelak tgk muke kak long ngn pae esna. seb baik dd amik gamba, klu x, mesti malu tgk muke sendiri gak, uwaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. dd : aku mmg rasa nak bunuh diri tengok gambar sendiri. aku ade je gambar kita gi outing sekali tu.

      eh ko x jawab, tengok dvd masih tertido ke? larii~~

      Delete
    2. masih masih hahaha kheri dah nampak dah pangai buruk aku tu. even masa tgk runnning man yg kelaka nak mampos tu pun aku bole tertidur padahal baru je gelak 1 saat yg lepass

      Delete
    3. dd, kelaka kelaka. huhu dpt bayangkan.

      Janji ko teman haris tengok katun x tertido, hihi ;)

      Rindu komik sinchan ko. hu~

      Delete
  3. Haha...kurus gila dulu. sekarang? vavavoom...haha... Atashinci...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...